Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

sobota, 18 czerwca 2011

Supeł

Egzamin ma we wtorek, a  mówi, że okres ma dostać w poniedziałek. Niedobrze. Czaruję, żeby to było wcześniej. Jak na razie czary działają bo dzisiaj rano jest. A córa w  całkiem w dobrej formie. Może się uda...? Na wszelki wypadek ona bierze nospę,  a ja idę do sklepu. Komórka po godzinie natarczywie dzwoni w mojej torbie, właśnie gdy przerzucam męskie koszule w jakimś ciucholandzie.
-Mamo, ja już nie wytrzymam. Ta tabletka nic nie działa.
-Za kwadrans będę, coś poradzimy.
Leży. Blada, oczy zamknięte, głowa przekrzywiona na poduszce. Przypomina mi te dziewczyny od Klimta. Ten smutek, te powieki, to ułożenie głowy.. 
Boże! Żebym ja wiedziała co to jest, czego nie może zaakceptować, na jakiej płaszczyźnie buntuje się przeciw kobiecości? 
Wpierw Gelsemium. Mam trzydziestkę i dwusetkę. Wsypuję jej pod język białe kuleczki, potem przykładam ręce do jej brzucha. Czuję silne mrowienie, nieprzyjemne aż po nadgarstki. Dużo toksyn. Reiki i homeopatia mają co robić.
Będzie trzy w jednym, bo przynoszę też ketonal forte. Połyka niebieską tabletkę, a ja kończę zabieg. Widzę przez chwilę chusteczkę z supełkiem, a potem kogoś, kto takim ruchem jak magik powoduje, że supeł znika. Niemal namacalnie doświadczam niezmąconej jedwabnej gładkości tej chustki. Już wiem, że ból zaraz zniknie.
-Przykryć cię jeszcze jedną kołdrą? 
Słyszę jej cichutkie tak. Gdy kładę dodatkowe nakrycie na udręczone, drżące ciało, ono już śpi. 



2 komentarze:

  1. Nie mam boleści miesięcznych ale pełnej zgody na własną kobiecość też nie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiaaa....Dochodzę do wniosku, że niemal każda kobieta ma z tym większy czy mniejszy problem, objawia się to różnie w ciele i umyśle, sama też nie daję pełnej zgody na kobiecość, ale.... tutaj mam coś, co daje nadzieję, że nawet straszliwe doświadczenia i okaleczenia nie stanowią gwarancji, że pełnia kobiecości jest nie do odzyskania:))) Pozdrawiam ciepło Gajbo*
    PS. zostawiam zaraz link w poście na ezoteryce

    OdpowiedzUsuń