Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Bajeczne skojarzenia

Pora spać, ale jeszcze postanowiłam wziąć udział w pewnym konkursie, bo zakupiłam sobie batonik o wdzięcznej nazwie Bajeczny  - jako nagroda, że tak długo i dzielnie się odchudzam:).

No, a moje dziecko tak to oceniło:
Jak można reklamować czekoladę z mleka, które jest wytryskiem surykatki?!
Skojarzenia są zaraźliwe. No bo teraz choć nie chcem ale muszem tak na to patrzeć:))

3 komentarze:

  1. hahaha- ja tego na początku też nie widziałam, ale teraz już mi się będzie kojarzyć;)
    Jestem- w końcu przybyłam na Twojego bloga- trochę to trwało, ale lepiej późno niż później;)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka
    www.cafetime.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Agnieszko, że tu zawitałaś:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń