Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Czyste wyrzuty sumienia

Odczuwam wyrzuty sumienia, że nie jestem w stanie napisać postu, który sobie założyłam dać na ezoteryce. Pierzasty nie odzywa się, za to co rusz czytam u kogoś takie rzeczy, że aż wręcz prosi się o to by ten post powstał. I to widzę bardziej jako taki cykl. A teraz po prostu brakuje czasu... Za chwilę już muszę ruszać do pracy, choć dzisiaj tylko na 4 godziny, ale potem jeszcze parę spraw mam do załatwienia. 
Jutro już praca na cały etat, wychodzić będę wcześnie i wracać późno. A do tego wyszło, że jednak remont będzie tego przedpokoju. Ba... już jest! Zamierzaliśmy aby był łazienki, ale jak już te szafy wyniesione i rzeczy, to... Rura pomalowana, obudowana, sufit też pomalowany, kupiona wykładzina, teraz ściany jeszcze wytapetować i podłogę zrobić. A to wszystko robi mąż. To znaczy na zakupy pojechaliśmy razem. IKEA, OBI, CASTORAMA PRAKTIKER. Pieniądze przy tym stają się podobne do śniegu na wiosnę. Ślubny chciał zaoszczędzić na kwiatach, tłumacząc mi, że miejsca na parapetach jest niewiele, ale nie udało mu się. Mam nowego storczyka i dwa fiołki:))). A za to wczoraj wysprzątałam całą łazienkę, że aż lśni. Zdaje się, że to teraz najczyściejsze pomieszczenie w całym domu:)

5 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam - zawsze po takich pracach widok lepszego, nowego, czystszego mile podnosi samopoczucie. I efekt utrzymuje się dłużej niż po smacznym obiadku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jago, czasem go znoszę, czasem trochę trudniej z nim się uporać...:)pozdrawiam
    Gajbo, miło, że zajrzałaś.:) Jak już faktycznie będzie po wszystkim to mile podniesie mi się samopoczucie, a na razie wolę nie myśleć o pysznych obiadkach, bo jestem na diecie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kingo, przecież będąc na diecie też można jeść smacznie. Jeżeli Twoja dieta nie wynika z powodów zdrowotnych - cukrzyca itp. to mogę się podzielić przepisami, pewnie znajdę coś co będzie spełniać Twoje kryteria. Jeśli chcesz, napisz mejla. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gajbo, dzięki:) napisze w wolnej chwili, teraz mam urwanie głowy:), zaczynam się gubić, jak ten przedpokój zostanie skończony, trzy szafy znajdą swoje miejsce a w nich rzeczy, to się jakoś w tym wszystkim połapię, teraz już padam na nos, dobranoc kochana*

    OdpowiedzUsuń