Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

niedziela, 19 czerwca 2011

Skutki

Skończyłam drugi semestr z informatyki. Nie mam złudzeń co do tego, że ta szkoła nie uczyni ze mnie fachowca w tej dziedzinie, ale zawsze czegoś się dowiem, kogoś poznam, baa... już poznałam kilka ciekawych osób. No i może lepiej zacznę rozumieć jak zminimalizować ilość błędów podczas implementacji algorytmów, poznając skutki błędów.:))
Gajbie odpisałam pod postem "Supeł" na temat odczuwania pełni kobiecości przez kobiety tak:
Tiaaa....Dochodzę do wniosku, że niemal każda kobieta ma z tym większy czy mniejszy problem, objawia się to różnie w ciele i umyśle, sama też nie daję pełnej zgody na kobiecość, ale.... tutaj mam coś, co daje nadzieję, że nawet straszliwe doświadczenia i okaleczenia nie stanowią gwarancji, że pełnia kobiecości jest nie do odzyskania:)))

2 komentarze:

  1. Coś wdusiłam niewiem co i tu jestem:) cieszę się bo fajnie piszesz ,tak lekko. zostanę tu i dodaję Twój blog do linków. I będę Cię odwiedzać, odwiedź też mnie.http://sheldonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Sheldonko:))Miło mi,że tu do mnie wpadłaś i ze Ci się tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń