Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

sobota, 9 kwietnia 2011

Buszowanie po ekranie albo zielono mi

Dzisiejszy dzień dobrze zaplanowany. Rano wyciągnęłam się. A potem wyciągnęłam zieloną bluzkę z szafy. Prasowanie, do tego wiosenny makijaż i wiosenna biżuteria czyli jasna zieleń króluje.:)) A plan jest taki:
  • od 9-16 szkoła
  • potem z przyjaciółką Gosią wybieramy się do Magnolii Park, ona, czyli przyjaciółka (nie Magnolia), obchodzi urodziny, czyli  będą ciasteczka, kawka, herbatka i pogaduchy
  • a potem, najedzone i nagadane, jedziemy do Teatru na "Utwór o Matce i Ojczyźnie"- by posłuchać jak gadają inni;)
  • i na koniec wracam do domu, by przygotować się na następny dzień zajęć, bo znowu szkoła i znowu sprawdzian
Teraz plan już się realizuję, czyli jestem w szkole, buszuję w internecie i zastanawiam się jak też napisze sprawdzian za kilka godzin. Na szczęście od czego przyjaźnie. Asia przyniosła mi całe zestawienie z semestru, więc coś tam napiszę( albo przepiszę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz