Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

środa, 16 marca 2011

Imieniny


Same miłe rzeczy. 
Dla mnie dzisiaj. 
Kwiaty. 
Ciepło.
Od męża  trzy żółte tulipany. Moich kwiatów brakuje, bo już nie mam działki. Sprzedałam. Zostały wspomnienia. Ale byłam ostatnio w sobotę i zrobiłam zdjęcia. Pierwsze ranniki. Bazie. 



A ciepło... Wczoraj miałam 38,4  ale takiego ciepła to ja nie chcę. :( 
Kiedy obejrzałam ten filmik to zrobiło mi się tak właśnie ciepło jak lubię. Miło i ciepło.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, niech ci się spełnią wszystkie marzenia i żeby ci dobry los podarował nie tylko działkę ale cały ogród z kwiatami !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Awicco:) i dzięki. * Kończę wizytę na blogu, jutro praca, tylko na dzisiaj wzięłam wolne, na szczęście już czuję się o wiele lepiej, jelitowa grypa do przyjemnych nie należy;) A rodzinka przyjęcie przełożyła na niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo dobrego zycze :-) ja rowniez lubie tulipany i nawet 4 sobie zasadzilam na patio. A filmik fantastyczny ))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kingo życzę wszystkiego co dla Ciebie ważne, aby pojawiło się w odpowiednim czasie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dzięki dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń