Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

piątek, 19 stycznia 2018

Keanu

Widzisz tych ludzi za mną?
Śpieszą się do pracy i nie zwracają na nikogo uwagi.
Czasem jesteśmy tak pochłonięci codziennym życiem,
że zapominamy o tym, by znaleźć czas na cieszenie się nim.
Jesteśmy jak zombi.
Warto podnieść wzrok i wyjąć słuchawki z uszu.
Przywitaj się z kimś, przytul kogoś, kto wygląda, jakby cierpiał.
Pomóż komuś.
Przeżyj każdy dzień tak, jakby miał być tym ostatnim.
Przez kilka lat miałem depresję. Nikomu o tym nie mówiłem.
Musiałem z nią walczyć.
Osoba, która powstrzymywała mnie od bycia szczęśliwym to JA.
Każdy dzień jest cenny, więc traktujmy go w ten właśnie sposób.
Jutro nie jest zagwarantowane nikomu, więc żyj dniem dzisiejszym.
Mam nadzieję, że będziecie udostępniać ten post i rozszerzycie miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz