Leczenie się ze współuzależnienia bardzo przypomina proces dojrzewania. 

niedziela, 17 kwietnia 2011

Empatyczna białaczka

Przydałby się jeszcze jeden wolny dzień by ze wszystkim co się zaplanowało zdążyć. Ale nie ma go. Trudno. 
Chwila odsapki.
Czytam "Wprost". Wywiad z Nergalem. Czyli Adamem Darskim. Ciekawy. A wprost pyta Najsztub. Fragment:
-Spędziłeś w szpitalu prawie sześć miesięcy. Brak seksu był problemem? 
-Brak seksu w każdym przypadku jest problemem i nie jest to żadna tajemnica. Okoliczności szpitalne są mało inspirujące w tym temacie, powiedzmy sobie szczerze. Zresztą chemia wywraca do góry nogami całą gospodarkę hormonalną na długie miesiące. Musisz nauczyć się żyć na nowych zasadach. W pewnym momencie w ogóle zapominasz, że coś takiego jak seks istnieje.
-Przestraszyłeś się?
-Przestraszyłem się, że tak już zostanie. Zresztą wiele rzeczy mi wtedy odeszło. Jak jestem zdrowy, biorę dwa prysznice dziennie. a w szpitalu bywały tygodnie, że się nie kąpałem. Byłem poczwarą, patrzyłem w lustro i cały czas robiłem zdjęcia, dokumentację swojej twarzy. Tej okrutnej, a szalenie ciekawej metamorfozy.
-Wydasz album "Jak zostałem poczwarą?". 
- Nie, ale to było ciekawe z czysto empirycznego punktu widzenia. Rozmawiałem ze swoimi przyjaciółkami, które mają dzieci, i okazało się, że wiele kobiet miało doświadczenia podobne do moich.
-Też się przepoczwarczały?
-Tak, kobiety w ciąży często czują się nieatrakcyjne, psyche siada kompletnie, fizyczne dolegliwości, wymioty...
Często nie czułem się sobą, znikałem wręcz. (...)

2 komentarze:

  1. Cały wywiad jest ciekawy, warto do niego zajrzeć. "Behemota" przyznam nigdy nie słuchałam, ale rozmowa z wokalistą daje do myślenia. Zaraz wstawię coś jeszcze powyżej Jago, co sobie chcę tu zostawić ku pamięci. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń